Installatiebedrijf en IJzerwaren
de Eiken 1
7491 HP Delden
074-3777077
facebook twitter info@tendamdelden.nl
Het bedrijf

Het bedrijf
Met ruim 30 jaar ervaring is Ten Dam uitgegroeid tot een specialist op het gebied van elektrotechniek in alle facetten, cv-installaties, dakbedekking en loodgieterswerk. Met een team van 30 medewerkers en vanuit een centraal gelegen locatie, worden klanten variërend van particulieren tot bedrijven, op hun wenken bediend.

Het team
Het team bestaat uit goed opgeleide, vakbekwame en ervaren loodgieters en elektriciens die multi-inzet-baar zijn. Daardoor is een stuk flexibiliteit van het bedrijf gewaarborgd. Intern vindt ondersteuning plaats door een klein team van administratieve en secretariële werknemers.

Alle disciplines
Alle afzonderlijke en elkaar deels ook overlappende activiteiten van Ten Dam tezamen, vormen een totaalpakket. Een gamma van producten en diensten die afzonderlijk, of in combinatie met elkaar het gewenste eindresultaat opleveren. Naast voor loodgieterswerkzaamheden, dakbedekking en cv-installatie zijn opdrachtgevers zoals gezegd bij Ten Dam aan het juiste adres voor alle elektrotechnische disciplines variërend van telematica, klimaatbeheersing tot BUS-systemen.

Specialisme
Daarnaast heeft Ten Dam bovendien een goede reputatie opgebouwd als installateur voor de gehandicaptenvoorziening. Een stukje extra kennis en advisering op dit gebied, voor wat betreft eenvoudige aanpassingen zoals verhoogde toiletten en het aanbrengen van beugels tot nieuwe geavanceerde BUS-sys-temen, verlenen Ten Dam een belangrijke meerwaarde als installateur.

Winkel
Het totaalpakket van Ten Dam wordt tot slot gecompleteerd door de winkel waar een breed assortiment gereedschappen, ijzerwaren en alle andere mogelijke onderdelen en materialen op het gebied van loodgieten en elektra geleverd kunnen worden.

Know how
Met ruim 30 jaar kennis en ervaring heeft Ten Dam aan de wieg gestaan van vele nieuwe ontwikkelingen en technieken. Mooi meegenomen is dat kennis en ervaring, doordat er weinig verloop van personeel is, in eigen huis kan blijven. Sterker nog, door opleidingen en bijscholingen wordt het personeel op de hoogte gehouden van de zich razendsnel ontwikkelende technieken en wordt de knowhow nog dagelijks op een hoger niveau gebracht.

Kwaliteit
Ten Dam is bevoegd werkzaamheden zonder externe controle uit te voeren en zelf keuringen te verrichten, zonder tussenkomst van het nutsbedrijf. Het is het bewijs dat Ten Dam voldoet aan de strenge criteria op het gebied van opleidingen, kalibratie van gereedschappen, het archiveren van tekeningen en overige zaken die de kwaliteit van een bedrijf bepalen. Dat bovendien alle relevante stappen uit het gehele ontwerp - en uitvoeringsproces worden vastgelegd en dus controleerbaar zijn, betekent niet alleen een positieve bijdrage aan de kwaliteit, maar ook aan de efficiëntie van de organisatie en aan het vermogen om nieuwe ontwikkelingen op de voet te kunnen blijven volgen.

Klantgerichtheid
Service en een persoonlijk contact met de klant staan hoog in het vaandel bij Ten Dam. Het is dan ook niet zonder reden dat Ten Dam haar klanten bijvoorbeeld een 24-uurs service biedt in geval van calamiteiten en zelfs de kleinste reparatie met plezier en zorg uitvoert. Ook de eerder genoemde service zoals het archiveren van tekeningen, zodat een probleem snel achterhaald kan worden is daarbij van belang. Het allerbelangrijkste is echter de mentaliteit van het team. Zij zijn het die in een hecht teamver-band zorgen voor een goed eindresultaat voor de klant in een prettige samenwerking.

Vernieuwingen
In een zich nog altijd flink ontwikkelende branche, waarin steeds geavanceerdere technieken zoals domotica aan de orde van de dag zijn, zal Ten Dam een open oor en oog houden voor gewenste vernieuwingen, Wat dat betreft gaat ze verder op de al 30 jaar geleden ingeslagen weg, die er ook voor de toekomst rooskleurig uitziet. Immers er worden steeds grotere en complexere installaties gevraagd, terwijl ook de vervangingsmarkt steeds meer opdrachten oplevert.

Groei
Zelfs zonder uitbreiding van de klantenkring zal het aantal opdrachten dus alleen maar toenemen. Groei die echter nooit ten koste zal mogen gaan van de kwaliteit of de service. Zaken waar het voltallige team zich sterk voor zal blijven maken!